Nova edició de la sortida bianual de BTT CERDANYA
El cap de setmana 20/21 de setembre es va fer la sortida amb BTT a La Cerdanya.
A les 3,30 de la tarda de dissabte vam carregar les bicis en una furgoneta i vam enfilar cap a Bellver. Amb el suport logístic pertinent vam deixar els cotxes a Alàs que és el poble on finalitzava la sortida lineal.
Un cop instal•lats a l’alberg La Bruna de Bellver, i havent sopat vam riure de valent en un torneig de futbolí i ping-pong.
A les 7,30 i després d’esmorzar sortíem gairebé de nit per carretera (4km) fins al poble de Martinet des d’on s’agafa la ruta dels búnquers per enfilar corriol amunt fins a Béixec on vam fer la foto de grup al mirador.
Des de Béixec vam arribar per pista fins a Querforadat travessant un rierol. Des d’aquest poble al peu del Cadí sortim direcció a Cava per un GR. Després d’arrossegar les bicis en algun corriol de pujada arribem al cim des d’on el corriol fa baixada fins a Cava.
En aquest indret de quatre cases ens esperava un avituallament preparat per les fèmines del grup.
Ben esmorzats vam continuar per dins el Parc Natural, per una pista plena de rovellons que ens acostà a l’Ermita del Boscall. En aquest punt es va decidir escurçar la ruta i agafar una pista que ens va apropar a Ansovell i en els 11km. de pista fins a Alàs vam disfrutar d’una bona baixada i alguna parada per recollir quatre rovellons que ens van cuinar al restaurant de l’Hotel Bellavista on vam dinar molt bé.
Els 13 bikers participants (Angel Llorens, Burbu, Dani, Jordi Flix, Joan Garcia, Joan Jardi, Marc Pérez, Nitus, Oscar Luna, Toni Fàbregues, Toni Vidal, Valeri, Xato ) van fer la ruta sense cap incident tret d’alguna punxada deroda.